Úvodní stránka » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Objednávka

Po odeslání objednávky a jejím potvrzení na e-mail kupujícího je objednávka závazná pro obě strany (kupujícího i prodávajícího) a má hodnotu uzavřené kupní smlouvy. Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu. Podáním objednávky (vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, příp. telefonicky či e-mailem) kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.

 

Zrušení objednávky ze strany kupujícího

Pokud objednávka nebyla vyexpedována, může ji zákazník zrušit telefonicky.

Pokud již objednávka byla expedována, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s její expedicí, tedy poštovné.

 

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající může zrušit objednávku v případě, kdyby nemohl dostát závazkům, spojeným se zasláním poukazu (např. z důvodu náhlého úrazu). O zrušení objednávky bude prodávající kupujícího informovat e-mailem v nejbližší možné době.

Prodávající má právo objednávku stornovat i v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

 

Platba za zboží a způsob doručení

Zaslání zboží Českou poštou

Dobírka:

Zboží bude odesláno jako dobírkový dopis s využitím služeb České pošty. K celkové ceně bude připočítáno poštovné ve výši 90,- Kč (včetně DPH).

Osobní odběr

Je možný na adrese Těšnov 5, Praha 1 nebo Společná 6, Praha 8 pouze po předchozí telefonické domluvě.

Platba probíhá v hotovosti při převzetí poukazu.

 

Odmítnutí zaslání zboží na dobírku

Vyhrazujeme si právo odmítnout zaslat poukaz na dobírku.

Důvodem může být např. již předchozí nevyzvednutí zásilky na poště, vrácení zásilky bez udaného důvodu apod.

V tomto případě je možno si poukaz vyzvednout pouze osobně.

Při opakovaném zaslání kvůli nevyzvednutí zásilky na poště bude k celkové ceně připočítána cena poštovného při prvním zaslání.

 

Termíny expedice zboží

Po potvrzení objednávky vyexpeduje prodávající poukaz ve většině případů do 3 pracovních dnů. V případě prodloužení tohoto termínu prodávající informuje kupujícího e-mailem nebo telefonicky s možností zrušení objednávky.

 

Kontrola dodaného zboží

Doporučujeme si zásilku zkontrolovat hned při převzetí. Pokud je poukaz poškozený, je možné žádat o jeho výměnu, ale pouze po zaslání poškozeného poukazu zpět na naši adresu.


Vrácení zboží

Podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte jako soukromá osoba možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží.. Toto ustanovení se týká pouze zboží zaslaného na základě objednávky z elektronického obchodu. V takovém případě zašle kupující zboží zpět prodávajícímu na vlastní náklady. Vyjádření prodejce, zda bude žádost o vrácení zboží kladně vyřízena a zda jsou splněny všechny podmínky, bude kupujícímu oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu prodávajícího. V případě přijetí vraceného zboží zpět bude kupujícímu zaslán dobropis na zboží. Podepsaný dobropis doručí kupující na své náklady na adresu prodávajícího. Na základě podepsaného dobropisu bude kupujícímu vyplacena částka za vrácené zboží (složenkou nebo bankovním převodem). Při objednání před e-shop je poukaz možno vrátit též osobně po předchozí telefonické domluvě.

 

Ochrana osobních dat

Veškeré osobní údaje našich zákazníků nebudou sděleny třetím osobám a budou použity výlučně pro potřeby obchodu Harmonie. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů.

Prodávající tímto prohlašuje, a že při nakládání s osobními údaji kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou shromažďovány a zpracovávány prodávajícím prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, a to výhradně za účelem:

a. splnění předmětu smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím

b. nabízení dalšího obchodu nebo služeb kupujícímu

 

Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit. Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.

 

 

Novinky

21. 2. 2022

Jak na migrénu?

V tomto videu Vám jako teraput reflexní terapie poradím pár tipů, co může způsobovat migrénu. Určité části hlavy, když bolí znamená to určitý problém s vnitřním orgánem. Většina problémů je ovšem spojena s psychikou.


23. 4. 2024

Kurzy reflexní terapie

Srdečně Vás zveme na kurz Reflexní terapie, který pořádáme v Praze ve dnech 20.-23.6. 2024 Podrobnosti zde.



archiv

Kontakt

Středisko Reflexní terapie - Josef Vrba
(pondělí až pátek)
Těšnov 5
110 00 Praha 1

+420 603 507 459
69099766